lunes, enero 04, 2010

Blocaire Invisible 2009 - Darreres pistes

-Als seus links diu que una rateta li escombra l'escaleta.

-Té una llista de blocaires que han deixat de publicar. Això l'honora. M'agrada la gent que se'n recorda dels que van passar per aquí i van plegar. És un homenatge. Ara la Violette Moulin dirà: la pista, resumint, és que té una llista de blocaires que han deixat de publicar. La resta són percepcions teves, no pistes! :P. Coi de mademoiselle.

-La Silver Blue Sea li va concedir un premi. No diré quan.

PD: Miraré de programar el meu regal pel sis de gener. Si no me'n surto, el posaré quan torni de la terra de la boira.

10 Comments:

Anonymous helena said...

uff, uff ja sé qui és!!!! uis uis, com sigui qui jo penso... jijijiji

Com diuen a la terra de la boira: Quants na cria el pa i no en mata cap!! jajajajaja

4 de enero de 2010, 8:38  
Anonymous Arare said...

vaja,vaja! em sembla que ja sé qui és ;)

Passa-ho molt bé a la terra de la boira, i no t'oblidis de nosaltres, eh? eh? eh?

muammm

4 de enero de 2010, 9:05  
Anonymous Cris (V/N) said...

Jo no sóc, però crec que és el Veí.... li pots treure informació? pago bé :) Diverteix-te molt!!

4 de enero de 2010, 11:27  
Anonymous khalina said...

Es molt fàcil programar els posts. Fins i tot ho vaig fer jo.

No sé qui serà el teu. Quin regal li hauràs fet?

4 de enero de 2010, 14:51  
Anonymous El veí de dalt said...

No pot ser...No pot ser... No; definitivament, no.

4 de enero de 2010, 16:25  
Anonymous Emily said...

Definitivament és el Veí. Això està arreglat, sisisi. Tinc curiositat per saber el regal que li faràs. Segur que una cosa imaginativa, ui sí.

4 de enero de 2010, 16:55  
Anonymous Joana said...

El Veí? No m'ho puc creure! Aquí hi ha "tongo"!
Aisss quina emoció!

4 de enero de 2010, 19:29  
Anonymous el paseante said...

Ho sento, però no puc donar més pistes. Gràcies pels comentaris. El dia 6, la solució.

5 de enero de 2010, 2:27  
Anonymous La RaTeta Miquey said...

llavors jo no sóc, oi Paseante? (des del divendres que estic assegudeta en aquest racó esperant si em treus a ballar... mira, aqui darrera les cortines no et veurà ningú...)

5 de enero de 2010, 10:13  
Anonymous Laie said...

Benvolgut Paseante,

tens un regalet a casa meva.

Tot un plaer,

Laie.

6 de enero de 2010, 13:59  

Publicar un comentario

<< Home